NOWOŚCI CHAT
Divinity II: Ego Draconis (2012) *Developer's Cut* *MULTi* *PL* [Gry PC]

Dodano:
2012-10-25 14:39:35

Język:
wielojęzyczny, polski

 Polski opis

Producent: Larian Studios
Wydawca: dtp AG / Anaconda
Dystrybutor PL: Cenega Poland
Kategoria: cRPG
Premiera Świat: 24 lipca 2009
Premiera Polska: 30 października 2009
Tryb gry: single player
Wymagania wiekowe: 12+
Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista

Opis:
Divinity II: Ego Draconis to kolejna odsłona serii gier cRPG, wyprodukowanych w latach 2002 i 2004 przez zespół Larian Studios. W odróżnieniu od Divine Divinity oraz Beyond Divinity, opisywany tytuł przedstawiony został w całkowicie trójwymiarowej oprawie i oprócz komputerów osobistych odwiedził także platformę Xbox 360.

Divinity II: Ego Draconis opowiada historię, która na powrót przenosi nas do krainy Rivellon, do okresu na 50 do 100 lat po wydarzeniach znanych z Beyond Divinity. W grze wcielamy się w pogromcę smoków, który wraz z biegiem wydarzeń zostając Dragon Knight sam jest w stanie przemienić się w smoka. W smoczej postaci możemy latać, a także wykorzystywać nowe umiejętności.

Bohater gry decyduje się na wyprawę w najodleglejsze rejony magicznego świata fantasy, który wyglądem nasuwa skojarzenia ze Średniowieczem (masywne budowle), jednak o jego wyjątkowości świadczy obecność całej gamy potworów (goblinów, zjaw czy skrzydlatych, piekielnych istot) oraz klimatyczna ścieżka dźwiękowa, skomponowana przez Kirilla Pokrovsky’ego, autora muzyki do wcześniejszych produkcji Larian Studios.

Kluczowa dla rozwoju akcji walka z przeciwnikami wymaga umiejętności posługiwania się bronią białą (mieczami, toporami), łukami oraz zaklęciami. Starcia z oponentami nie są jednak jedynym elementem Ego Draconis. Spora część rozgrywki opiera się na dialogach z napotkanymi postaciami oraz wykonywaniu misji pobocznych. Rozbudowane wątki fabularne i drzewko questów to mocna strona gry. Niektóre z zadań nie wymagają używania przemocy – przykładowo: otrzymując zlecenie, jakim jest dostarczenie listu niewiernej małżonki do jej kochanka, możemy zdecydować, czy zrobimy to, o co prosiła czy też zniszczymy wiadomość, lub co gorsza dostarczymy ją zdradzanemu mężowi. Nasze wybory wpływają na kształt fabuły i definiują sposób, w jaki postrzegają nas inni bohaterowie. Dobre relacje z przedstawicielami poszczególnych zawodów (np. z kowalem) pozwalają negocjować korzystne ceny towarów i tym samym taniej wyposażyć naszego bohatera w przedmioty, które pomogą mu dojść do finału całej przygody.

Źródło: gry-online.pl

Developer's Cut zawiera:
- Divinity II: Ego Draconis
- Divinity II: Flames of Vengeance

 English description

Developer: Larian Studios
Publisher: dtp AG / Anaconda
Genre: cRPG
Release Date: July 24, 2009
Game Modes: single player
Age: 12+
Hardware requirements: Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, Video Memory 512 MB (GeForce 8800 or higher), 9 GB HDD, Windows XP/Vista

Description:
Larian Studios' Divinity 2 picks up after the dragons killed the Divine from the original Divine Divinity. The hero this time around goes on a quest to start killing all the dragons in the world and begins to seek out the Order of Dragon-Slayers. After a short period as a management trainee in the benevolent ODS, the hero encounters a Dragon Knight who convinces him that the dragons aren't the real problem and that the real enemy is Damien, the villain from the original game.

Source: ign.com